Copyright © Ummu Sumayyah's Online Market
Design by Dzignine
Sunday 16 February 2014

Biji Aprikot Kaya Dengan B17

Bismillah

Teks : Ummu Sumayyah

Semua penyakit yang Allah jadikan didunia ini ada penawarnya. Terpulang kepada kita sebagai hambaNya untuk memilih penawar yang mana satukah yang sesuai dengan sistem tubuh kita. Saya lebih cenderung kepada menggunakan penawar alami yang dikurniakan oleh Allah kepada kita manusia.

Barah atau kanser merupakan penyakit yang amat digeruni oleh manusia pada zaman sekarang. Kanser merupakan punca utama kematian di negara membangun. Sekiranya tidak dirawat, kebanyakan kanser akhirnya menyebabkan kematian. Kebanyakan kanser boleh dirawat dan ramai juga yang sembuh terutamanya mereka yang mendapat rawatan pada peringkat awal.

Kebiasaannya sistem pertahan tubuh kita mampu menghalang dan menghapuskan sel kanser ini. Tetapi semasa berlaku tekanan hidup atau sakit, sistem pertahanan badan kita tidak berupaya melawan sel-sel kanser ini. Terdapat banyak cara yang boleh kita gunakan untuk melawan sel kanser. Salah satu cara ialah dengan membina sistem imun supaya ia menjadi sangat kuat dan dapat melindungi anda dari kanser.

Sehubungan dengan itu, ramai di antara kita sudah menyedari akan perlunya mengambil langkah-langkah awal untuk menghalang terbiaknya sel kanser di dalam tubuh. Terdapat berbagai-bagai jenis ubat serta makanan tambahan terdapat di pasaran sekarang ini samada ubat-ubatan moden atau ubatan-ubatan herba. Di antaranya ialah biji aprikot. Biji aprikot ini kaya dengan B17 (amigdalin) dan rasanya amat pahit sekali. Ramai yang sudah menyedari dan mula nampak akan keberkesanan B17 dalam usaha memulihkan kanser. 
Bagi sesiapa yang berminat untuk mencuba biji aprikot ini bolehlah menghubungi / whatsapp saya  019 2270840.

Harga RM25 (tidak termasuk kos penghantaran)






0 comments:

Post a Comment